Search:

Type: Posts; User: ForeverAutumn

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    Nice win for the Leafs last night, breaking a 6...

    Nice win for the Leafs last night, breaking a 6 game losing streak. Keefe was named first star of the game. LOL!

    Pierre Engvall, scored the second goal of the night (short-handed) and his first...
  2. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    Nobody has come right out and said that, of...

    Nobody has come right out and said that, of course, but if you read between the lines it's what people are thinking might have been at least part of the issue. This quote is from Kyle Dubas during a...
  3. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    There's a Damn I'm Old thread? :O

    There's a Damn I'm Old thread? :O
  4. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    I have not had time to read much about this, but...

    I have not had time to read much about this, but word on the street is that the players didn't like him. You've got a team of young players and Babcock's style was very old school and stubborn....
  5. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    Thanks! I'll be 54 in January and my metabolism...

    Thanks! I'll be 54 in January and my metabolism ain't what it used to be. Add to that high cholesterol and bordering on high blood pressure and it was time to make some lifestyle changes. I became...
  6. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    I'm not buying that. At least not yet. Injuries,...

    I'm not buying that. At least not yet. Injuries, poor defense, and lack of a good back-up goalie are the problems IMO. Sadly, I haven't been able to watch a lot of games this year. I'm committed to...
  7. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    I missed the Leafs/Golden Knights game last night...

    I missed the Leafs/Golden Knights game last night because (a) I wasn't home and (b) it didn't start until 10:00, but Fleury made a beauty of a save!
    ...
  8. ^This. The more I think about this, the more...

    ^This.

    The more I think about this, the more I realize that Dan's ignorance of his behaviour is exactly why the whole Me Too movement is needed. It's not just about men in power who knowingly...
  9. So, Dan. Was his response in the last TC sincere?...

    So, Dan. Was his response in the last TC sincere? I say yes. Hubby says no.

    I can already see what the hot topic of the live show will be...and the discussion between Dan and Kellee where Dan...
  10. Thread: Birders

    by ForeverAutumn
    Replies
    865
    Views
    72,332

    I'm starting to photograph more birds and I'm...

    I'm starting to photograph more birds and I'm learning that bird photography is 10% skill and 90% luck. The little buggers just won't sit still!
  11. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    Bravo! Bravo!

    Bravo! <standing ovation> Bravo!
  12. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    I was hoping this would go unnoticed here. What I...

    I was hoping this would go unnoticed here. What I find so interesting about this, is how passionate everyone in Canada seems to be about it. Everyone has an opinion. We just had a federal election...
  13. Thread: Birders

    by ForeverAutumn
    Replies
    865
    Views
    72,332

    Great shot. What a beautiful bird!

    Great shot. What a beautiful bird!
  14. hippypants and SteveSly, you both make good...

    hippypants and SteveSly, you both make good points.
  15. There are four people in Kellee's alliance. If...

    There are four people in Kellee's alliance. If there weren't at least four votes for Dean they would know that someone flipped their vote.
  16. Nice play by Kellee last night. She not only...

    Nice play by Kellee last night. She not only saved an ally, she flushed out Jamal's idol and revealed that Jamal would be willing to play an idol for Noura. Although it seems kind of cocky since his...
  17. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    :lol :lol :lol

    :lol :lol :lol
  18. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    My biggest question is how did they get that...

    My biggest question is how did they get that through security? You can't even bring a bloody protein bar into a Leafs game with their no outside food policy.

    Also, given that the Hellman's logo...
  19. I am really starting to love Elaine. That girl is...

    I am really starting to love Elaine. That girl is cool as a cucumber. Of course, it's all about the editing, but nobody seemed to suspect that she could steal a vote. She only shared it with the one...
  20. Thread: Birders

    by ForeverAutumn
    Replies
    865
    Views
    72,332

    NICE! Congrats.

    NICE! Congrats.
  21. Replies
    45
    Views
    8,809

    That sounds delicious! I'm going to have to try...

    That sounds delicious! I'm going to have to try that! There's some Beyond Sausage in my freezer waiting to be eaten. :)
  22. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    Well, not exactly an ass-kicking, but an exciting...

    Well, not exactly an ass-kicking, but an exciting game and a W for the good guys. ;)
  23. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    The problem with that plan is that it wouldn't do...

    The problem with that plan is that it wouldn't do much for my job security, and without a job I can't afford to buy hockey tickets! :O
  24. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    My head does the same thing. That's why I really...

    My head does the same thing. That's why I really want to see the Bruins get a serious ass-kicking on Saturday! :bad
  25. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    No, actually, it's from my old tix hookup. My new...

    No, actually, it's from my old tix hookup. My new guy never got back to me with prices, and since he's my boss and I know he's overwhelmed with work right now, I haven't had the heart to follow-up...
  26. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    We have tickets for the Leafs/Bruins game on...

    We have tickets for the Leafs/Bruins game on Saturday. Should be a good one!
  27. So is this season's cast particularly good at...

    So is this season's cast particularly good at blindsides? Or is everyone just fucking clueless?
  28. Replies
    45
    Views
    8,809

    Add some lime juice to your chili. It gives it a...

    Add some lime juice to your chili. It gives it a nice tanginess! Deeeeeelicious!
  29. :up Woohooo! Welcome Lino. :D

    :up Woohooo! Welcome Lino. :D
  30. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    Green Day's new NHL anthem debuted on Wednesday...

    Green Day's new NHL anthem debuted on Wednesday night.
    ...
  31. I noticed that too. Can they do that? I've...

    I noticed that too.



    Can they do that? I've never seen anyone hand an idol over after they've been voted out. I just assumed that if you are voted out with an idol then the idol is void.
  32. Nah. Lots of people leave with idols. The really...

    Nah. Lots of people leave with idols. The really stupid people use their idols to save someone else and then get voted out. :lol

    But, yeah, it was stupid of him not to use it. It's only good for...
  33. Three weeks - three blindsides. Good on the...

    Three weeks - three blindsides.

    Good on the girls to pull off that blindside on Vince and get the idol out of play. I just hope that the girls alliance can hold it together. Girls have a way of...
  34. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    Price was your saviour in OT. Tavares got two...

    Price was your saviour in OT. Tavares got two sweet breakaways and Price stopped them both. Either one of those breakaways should have ended the game.
  35. Two weeks - two blindsides. Could turn out to be...

    Two weeks - two blindsides. Could turn out to be an interesting season. :)
  36. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    GAME DAY! WOOOOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

    GAME DAY! WOOOOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Let the season commence!
  37. Replies
    45
    Views
    8,809

    True! LOL. And I don't know my brother's reason...

    True! LOL. And I don't know my brother's reason for not eating it, but I can assure you that it has nothing to do with the orange colour being fake. He's not very health conscious. I also promise...
  38. Replies
    45
    Views
    8,809

    I don't like spicy food. I don't mind a bit of...

    I don't like spicy food. I don't mind a bit of heat, but I don't enjoy having my mouth on fire while I try to eat so I just avoid it.

    My brother won't touch seafood. He's 61-yrs-old and I think...
  39. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    Young guy with lots of fame and fortune and,...

    Young guy with lots of fame and fortune and, apparently, not a lot of brains. :roll

    I just received an invitation by one of our suppliers to the Leafs/Blues game on October 7. This season is...
  40. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    I found another source for Leafs tickets this...

    I found another source for Leafs tickets this season! WOOOOHOOOOOO! I have a new boss and it turns out that his Dad has season tickets that are shared among the family. My boss gets 10 games a year...
  41. I'm curious to see how the whole Rob/Sandra thing...

    I'm curious to see how the whole Rob/Sandra thing plays out. I'm glad that they aren't actually in the game. Having mentors could lead to some interesting things.

    When Rob invited whatshername to...
  42. Season 39 thread here. ...

    Season 39 thread here.
    https://www.progressiveears.org/forum/showthread.php/24686-Survivor-Island-of-the-Idols-Season-39
  43. Survivor - Island of the Idols | Season 39

    Game On!
  44. Replies
    96
    Views
    4,975

    CRAP! I just realized that I'll be at a...

    CRAP! I just realized that I'll be at a conference on finale night! I guess I'll have to wait until Thursday night to find out who wins.
  45. Replies
    96
    Views
    4,975

    OMG! Cliff is delusional!

    OMG! Cliff is delusional!
  46. Replies
    96
    Views
    4,975

    I haven't been a fan of Cliff's from early on. I...

    I haven't been a fan of Cliff's from early on. I don't like the way he throws his friends and allies under the bus to further his own game. He's a wolf in sheep's clothing. Granted, he's good at it!...
  47. Replies
    96
    Views
    4,975

    I don't think Nicole believed Jackson. She said...

    I don't think Nicole believed Jackson. She said that she didn't, and that the "own it" comment was a clue to her that he was full of shit. But she felt compelled to stick to the original final four...
  48. Replies
    96
    Views
    4,975

    Wow! I am so torn after last night. Michie -...

    Wow! I am so torn after last night.

    Michie - Happy to see that he felt bad about screwing Tommy. I think he's a dick for what he did, but it was brilliant game play. So, do I hate him or do I want...
  49. Replies
    96
    Views
    4,975

    If all of that is true (and I don't doubt you for...

    If all of that is true (and I don't doubt you for a second) then I hope that Holly is sticking with Michie because she's playing him and dumps his sorry ass once the game is over.
  50. Replies
    96
    Views
    4,975

    I was thinking the same thing last night. Too bad...

    I was thinking the same thing last night. Too bad it took until final five to get interesting.

    I am totally Team Nicole. Not necessarily for the win in the game, but for the win in life. I love...
  51. Thread: Birders

    by ForeverAutumn
    Replies
    865
    Views
    72,332

    My local WBU store posted this on their Facebook...

    My local WBU store posted this on their Facebook page. I thought I'd share it here, for those who have bird feeders.

    AVIAN POX
    ____________
    Several birding sites have reported possible sightings...
  52. Replies
    96
    Views
    4,975

    :rofl :rofl :rofl

    :rofl :rofl :rofl
  53. Replies
    96
    Views
    4,975

    I don't think that anyone is playing a stellar...

    I don't think that anyone is playing a stellar game. I think Holly and Jackson have both been playing well. They were on the outs with their alliance and yet, they're still both there. That's worth...
  54. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    13321

    13321
  55. Replies
    96
    Views
    4,975

    So, as this super-lame season starts to wind...

    So, as this super-lame season starts to wind down, any favourites for the win?
  56. Replies
    7,839
    Views
    1,920,237

    OMG!...

    OMG! HOCKEYHOCKEYHOCKEYHOCKEYHOCKEYHOCKEYHOCKEYHOCKEY
  57. Replies
    96
    Views
    4,975

    With the exception of the pompous douche-bag...

    With the exception of the pompous douche-bag comment, even Zingbot was lame. YAWN!
  58. Replies
    96
    Views
    4,975

    LOL! I noticed her facial expressions when I...

    LOL! I noticed her facial expressions when I watched it the first time. Pretty hilarious!
  59. Replies
    96
    Views
    4,975

    Here's 7.5 minutues of it on YouTube...until it's...

    Here's 7.5 minutues of it on YouTube...until it's pulled.

    https://www.youtube.com/watch?v=A_-2AsDzAHM
  60. Replies
    96
    Views
    4,975

    I was saying the exact same thing to my brother...

    I was saying the exact same thing to my brother last night. I'm sure the whole "Taco Tuesday" fight was much bigger than the three minutes they showed on TV.

    All good points about Chistie. I...
Results 1 to 60 of 500
Page 1 of 9 1 2 3 4