Search:

Type: Posts; User: NogbadTheBad

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.16 seconds.

  1. And thus starts a thread for suggesting...

    And thus starts a thread for suggesting candidates for this device. :lol
  2. Thread: Progeezer

    by NogbadTheBad
    Replies
    135
    Views
    7,764

    Or a saxophone "blower"

    Or a saxophone "blower"
  3. Replies
    62
    Views
    3,068

    That was my thinking too, don't know if they'll...

    That was my thinking too, don't know if they'll get back so I'll take a day off and get on the train from Boston to NYC.
  4. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    It's certainly an expression in England

    It's certainly an expression in England
  5. Replies
    62
    Views
    3,068

    I've got tickets for NYC on Friday night, both...

    I've got tickets for NYC on Friday night, both NYC gigs are sold out with standing tickets going for $150 on stubhub. Really looking forward to this.
  6. Sarah Kirkland Snider - Unremembered came up on...

    Sarah Kirkland Snider - Unremembered came up on rotation today so I'm give the album a listen, man that was a good concert and the album stands up really well.
  7. Replies
    42
    Views
    566

    He was a very funny genius and had a profound...

    He was a very funny genius and had a profound impact on me growing up.
  8. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    he aced the test

    he aced the test
  9. Excellent news, will be there.

    Excellent news, will be there.
  10. Replies
    31
    Views
    784

    Nah, I was heavily into the Boomtown Rats in my...

    Nah, I was heavily into the Boomtown Rats in my teens whereas ABBA did nothing for me.

    Personally I hate the VH version of You Really Got Me as it's not a patch on The Kinks version.
  11. Replies
    522
    Views
    57,813

    My god Newcastle scored in the 94th & 95th minute...

    My god Newcastle scored in the 94th & 95th minute to draw away at Everton 2-2!!
  12. Replies
    31
    Views
    784

    Looking at the UK version 01 Boney M Rivers Of...

    Looking at the UK version

    01 Boney M Rivers Of Babylon / Brown Girl In The Ring
    02 John Travolta & Olivia Newton-John You're The One That I Want
    03 John Travolta & Olivia Newton-John Summer...
  13. Replies
    5
    Views
    207

    I'm in, listening to Theo Ceccaldi Freaks right...

    I'm in, listening to Theo Ceccaldi Freaks right now, got a bit of an Art Zoyd vibe going on at the moment.
  14. Oh I need to explore this thread.

    Oh I need to explore this thread.
  15. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    I love Sherman, my Seahawks SB jersey is...

    I love Sherman, my Seahawks SB jersey is Sherman's. He's had a good season, he's going to have trouble keeping up with the speed of the Chiefs receivers.
  16. Replies
    624
    Views
    46,724

    :lol

    :lol
  17. Replies
    624
    Views
    46,724

    Listened to it again last week, it's really great.

    Listened to it again last week, it's really great.
  18. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Same here

    Same here
  19. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Doing fine, on the golf course kicking back,...

    Doing fine, on the golf course kicking back, having a Mai Tai :lol
  20. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Both our games against the 49ers weren't decided...

    Both our games against the 49ers weren't decided until the final play.
  21. Replies
    2,753
    Views
    601,881

    Akku will be up there for me but The Comet Is...

    Akku will be up there for me but The Comet Is Coming will be #1
  22. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Packers look awful, we'd have given the 49ers a...

    Packers look awful, we'd have given the 49ers a better game
  23. Replies
    204
    Views
    33,637

    Akku Quintet are great and connect with Sonar via...

    Akku Quintet are great and connect with Sonar via drummer Manuel Pasquinelli
  24. Replies
    204
    Views
    33,637

    Was just listening to that, guess you got the...

    Was just listening to that, guess you got the same email, autobuy for me too.
  25. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    I like the way your thinking

    I like the way your thinking
  26. :lol

    :lol
  27. Replies
    27
    Views
    1,683

    Yup & Yup

    Yup & Yup
  28. :lol

    :lol
  29. Brossaklitt and sus are both excellent, I listen...

    Brossaklitt and sus are both excellent, I listen to them both straight through a lot.
  30. Thread: MLB 2020

    by NogbadTheBad
    Replies
    101
    Views
    1,316

    :rofl

    :rofl
  31. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    This is me, I love seeing a RB take over a game...

    This is me, I love seeing a RB take over a game and strangle the opposition by not letting them have the ball.
  32. That's part of the appeal for me.

    That's part of the appeal for me.
  33. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Well he's not a cop (unless it's the off duty...

    Well he's not a cop (unless it's the off duty side job variety), he's a security guard.
  34. I'm a big LOTR's fan and couldn't read the...

    I'm a big LOTR's fan and couldn't read the Silmarillion, tried a few times.

    RIP.
  35. If you need to find a home for it, well, I'm just...

    If you need to find a home for it, well, I'm just saying ...... :lol
  36. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    He's had a lot of concussions, got to assume he's...

    He's had a lot of concussions, got to assume he's following medical advice
  37. Replies
    135
    Views
    3,853

    T Rex is a surprise and I'm happy Depeche Mode...

    T Rex is a surprise and I'm happy Depeche Mode got in but they really must hate metal.
  38. Yeah, listened to it again yesterday and the...

    Yeah, listened to it again yesterday and the whole thing is great for me.
  39. Replies
    3,301
    Views
    589,432

    Anyone started watching The Outsider on HBO? Only...

    Anyone started watching The Outsider on HBO? Only one episode in so far. I'm assuming there's going to be more twists than evil twin brother.
  40. Thread: MLB 2020

    by NogbadTheBad
    Replies
    101
    Views
    1,316

    Cora is going to be gone in Boston.

    Cora is going to be gone in Boston.
  41. Replies
    385
    Views
    19,670

    Accord to Peart his major influences were Moon,...

    Accord to Peart his major influences were Moon, Rich, Baker, Krupa, Mitchell, Giles, Bruford, Collins, Copeland, Bozzio. Palmer does appear in the influences list amongst many others but not as a...
  42. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Nope, you have it correct.

    Nope, you have it correct.
  43. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    I thought it was a combination of poor passes and...

    I thought it was a combination of poor passes and WR drops.

    I'll go with Packers & Chiefs for the SB as I couldn't bear the 49er fans if they win.
  44. Replies
    2,575
    Views
    971,974

    Sticky: That is GREAT news.

    That is GREAT news.
  45. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    I agree but they'd probably have gone for it on...

    I agree but they'd probably have gone for it on 4th down and it's 'likely' they'd have gotten it.
  46. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Couple of calls needed to go Seahawks way,...

    Couple of calls needed to go Seahawks way, particularly the GB rushing touchdown that I have no idea how they knew it got into the endzone. They didn't.
  47. Replies
    26
    Views
    482

    Fantastic, I guarantee it will scare women off.

    Fantastic, I guarantee it will scare women off.
  48. Replies
    2,268
    Views
    501,237

    Thanks for the reco, get the feel that I'll be...

    Thanks for the reco, get the feel that I'll be exploring a bunch of this stuff
  49. Replies
    2,268
    Views
    501,237

    Theon Cross - Fyah

    Theon Cross - Fyah
  50. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Made it close, good second half, pass D way too...

    Made it close, good second half, pass D way too poor, particularly on third down, dug too big a hole. Better season than I expect, some hope for next season.
  51. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Much better second half, we're still in this.

    Much better second half, we're still in this.
  52. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Getting killed on both sides of the ball

    Getting killed on both sides of the ball
  53. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    GO SEAHAWKS!

    GO SEAHAWKS!
  54. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    They've been outscored 51-7 is 3 quarters!

    They've been outscored 51-7 is 3 quarters!
  55. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    This is a game.

    This is a game.
  56. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Here we go again!

    Here we go again!
  57. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    :lol

    :lol
  58. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    All valid points. Lamaar is so good at running...

    All valid points. Lamaar is so good at running that that takes away one defender most of the time and makes passing easier. They really bottled him up yesterday, he only really got running late in...
  59. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    It's all about Henry & the D (system &...

    It's all about Henry & the D (system & execution). Ravens WR's didn't have a good day, not sure how much was Lamaar having an off game.
  60. Replies
    2,070
    Views
    119,820

    Wow - Ravens were awful but Titans were...

    Wow - Ravens were awful but Titans were excellent, great game plan
Results 1 to 60 of 500
Page 1 of 9 1 2 3 4